اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

«گاودول» روستایی محروم در آخرین نقطه ایلام

ماجرای افتتاح سرویس‌های بهداشتی چه بود؟!

شاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به‌ راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخودار نباشند سخت به نظر برسد.

ماجرای افتتاح سرویس‌های بهداشتی چه بود؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به‌ راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخوردار نباشند سخت به نظر برسد و در باور ما شدنی نباشد که در منزل ما سرویس بهداشتی و حمام وجود نداشته باشد.

اما این موضوع در استان ایلام واقعیت دارد، روستای گاودل از روستاهای محروم شهرستان چرداول و در بخش هلیلان واقع شده است. روستایی بین مرز ایلام و کرمانشاه با کمترین امکانات اولیه برای زندگی، روستایی که مردمان آن در منازل خود حتی سرویس بهداشتی و حمام ندارند.
شاید همه شما تصاویری از افتتاحیه سرویس‌های بهداشتی در این روستا در استان ایلام را دیده باشید که دست مایه طنز رسانه‌ها نیز قرار گرفت. اما واقعا این یک طنز نبود و بلکه یک واقعیت تلخ بود که با تلاش مسوولین مربوطه و خیرین برای رفاه حال نسبی مردم هلیلان صورت گرفت.
هلال احمر بعد از آگاهی از وضعیت محروم این روستا با کمک خیرین مبادرت به ساخت و تهیه تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام در این روستا می‌کند و به اسرار ساکنان محلی افتتاحیه‌ای نیز برای این اقدام صورت می‌گیرد. امید است در آینده‌ی نزدیک نام روستای گاودل را با فقر و محرومیت نشنویم و اقدامات خیرخواهانه در مناطق محروم سرتاسر کشورمان افزایش پیدا کند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول